supersaver.dk
apollorejser.dk
airgreenland.dk
Afbudsrejser
Supersaver.dk flere rejsedatoer !
CimberSterling.dk
DFDS Seaways.dk
danskbilferie.dk
Dansommer.dk
DSB.dk
dtf-travel.dk
Expedia.dk
FDM-travel.dk
Feriehuse Holidayhouse Ferienhaus Sommerhuse
Folkeferie.dk
GoLeif.dk
holidayautos.dk
Lalandia.dk
Lastminute.com
mrjet.dk
MyCruise.dk
Norwegian.com
ratestogo.com
SAS
seat24.dk
stenaline.dk
sunnycamp.dk
travellink.com
travelstart.dk
Transavia.com
Spies.dk
startour.dk
Jobindex.dk
Dansk design
3.dk
Surftown.dk
Buy China Wholesale Products
rejser rejser rejser
Generelle bestemmelser
m1.dk/iPhone5
iphone 5
Supersaver.dk
e-mail me

m1.dk/iPhone5


http://m1.dk/iPhone5/

 

M1 Fullrate   M1 går sammen med Fullrate, læs mere her.

Fullrate blev etableret af fem danske grundlæggere i 2005, og solgt til TDC i 2008. Fullrate er funderet i en forretningsidé om at gøre bredbånd enkelt og billigt.

I april 2006 lancerede vi bredbånd med internet og telefoni i Storkøbenhavn, og i juli 2008 blev vi landsdækkende. Det er et centralt punkt i vores strategi, at vi altid udbyder enkle løsninger af højeste kvalitet, til en fast lav pris. Vores telefoniløsning er kvalitetssikret, så kunden er sikret den højeste samtalekvalitet uden samtaleudfald. Vi tjekker hastigheden på alle vores kunders bredbåndsforbindelser, og informerer om den reelle hastighed den enkelte kunde kan trække.

I februar 2009 udvidede vi produktporteføljen med Fullrate Mobilt Bredbånd. Vores kunder har således mulighed for, at være på internettet overalt. Dette tilfører stor fleksibilitet til vores bredbåndsløsninger.

Den 1. januar 2013 fusionerede M1 og Fullrate, for til sammen at blive til én stærk lavsprisudbyder på telemarkedet indenfor både Mobil, TV og Bredbånd. Det samlede selskab er fortsat i navnet Fullrate, og er således eneste lavprisudbyder på markedet der udbyder alle teleydelser, og har i dag en kundebase på over 300.000.

Alle centrale arbejdsprocesser i Fullrate er dokumenterede og kvalitetssikrede, så vi til enhver tid har overblik over den enkelte kunde. Kunderne kan altid følge deres personlige status på MIT FULLRATE.

Kundeservice

Vi bestræber os på at levere den bedste service overfor alle vores kunder, og kontinuerlig nedbringe den telefoniske ventetid til et minimum. Vi følger ligeledes op på henvendelser via mail og div. online- og sociale medier, og forsøger at hjælpe så hurtigt vi kan, og i det omfang der er muligt.